Můj příběh

Jsem podnikatelka a “snílek”. Stále věřím, že poctivý obchod

je ve své čisté formě jedna nejkrásnějších profesí.

Dnes, po více jak 20leté praxi, nabízím konzultace ohledně

životaschopnosti nových projektů a krizový management.

Má cesta životem:

V roce 1990 jsem po revoluci odjela do Itálie. Za prací. Ve svých 19 letech jsem se tu dusila a chtěla poznat svět. A nabyté zkušenosti pak následně uplatnit doma.

V té době jsem ještě netušila, že mé poznávání světa se scvrkne na 11 let v Itálii a že z počáteční brigády v restauraci pak na dlouhé roky zakotvím v obchodě. Tuto krásnou zemi jsem procestovala křížem krážem, ovšem nikoli po kulturních památkách a mořských letoviscích, ale po trzích, maloobchodech a velkoobchodech.

V roce 2001 jsem se vrátila domů, do Prahy, s několika rolemi látek, abych zde založila velkoobchod. Během 2 let jsem od nuly a bez jediného kontaktu, navíc bez internetu (což se zdá v dnešní době přinejmenším zvláštní) vybudovala pevné “základní” stavební kameny dlouhodobě fungujícího podnikání. Tento proces většinou trvá 5 a více let, mě tehdy pomohl můj velký sen, dřívější zkušenosti, touha uspět a nadšení. Bývalý přítel se přidal a později v roce 2004 jsme založili společnost.

V roce 2010 jsem odešla z firmy. Byl to velký vnitřní boj: “opouštěla jsem své dítě”. Svou úlohu sehrál syndrom vyhoření, únavový syndrom, možná i krize středního věku … každopádně jsem stála na křižovatce a rozhodovala se, jakým směrem vykročím. 

Od roku 1991 se neustále vzdělávám v oblasti různých disciplín “alternativy” a osobního rozvoje. Nejdu cestou předávání informací druhým, ale integrací získaných vědomostí (nejen, ale hlavně) do profesního života. Tím - čistě chladný, logický a mužsky orientovaný svět byznysu – pro mě získává zcela nový rozměr.

Našla jsem několik málo starých fotografií skladu (škoda, že jich nemám víc, toto je zbytek z mého focení na vánoční propagační akci. Profi fotky zmizely nenávratně s původním webem..). Tak tedy alespoň to málo - pro vaší představu 🙂

Tyto fotografie jsou pořízené někdy cca 2006 - 2008, tedy po posledním stěhování se (2005) do větších prostor. Sklad měl tehdy přes 500 m2. Regály byly vyhnané do výšky + navíc v prvním patře byla galerie, ochoz, který byl také funkční.

Hodně lidí zde na internetu uvádí své příjmy jako důkaz své kompetence v daném oboru. Za mě po obchodní stránce - hovoří má práce a výsledky:

Miluji výzvy.  

Ne ve smyslu soupeření s druhými. Ale ve smyslu dát ze sebe maximum, dát ze sebe to nejlepší.  

A v tom se snažím pomáhat i ostatním...

 

Mít funkční a výdělečný projekt je snem i cílem každého podnikatele.

Občas se ale setkávám s tím, že obrovské nadšení z vlastního nápadu se jeví jako sen. Sice krásný, ale nereálný. Navíc: neznalost trhu začínajícího podnikatele nevede k raketovému startu, ale zániku. Někdy stačí modifikovat či pozměnit některé prvky plánovaného projektu, jindy je lepší jej neuskutečnit vůbec – předejde se tak finančním i časovým ztrátám.

Krizový management je další oblastí, která mě velmi fascinuje a naplňuje. Hledat východisko v situaci, kdy podnikatel nebo firma je, či směřuje, do červených čísel, tedy do zániku. Krize má své přirozené místo v jakékoli činnosti. Je předzvěstí buď růstu, nebo pádu. Mým úkolem je najít slabá místa a navrhnout způsoby, jak nejdříve pád zastavit a stabilizovat pozici a poté celý proces otočit k vzestupu.

Ještě nedávno jsem si neuvědomovala tyto 2 samostatné obory. Brala jsem je jako samozřejmý proces v mém životě i v podnikání, jako přirozenou součást, se kterou je nutno se nějak popasovat.

 

Připravuji:

 

Moje nováčkovská zakázka

ebook: krizový management: případová studie firmy XY v červených číslech, která se nacházela v pozici “ne za 5 minut dvanáct”, ale už ve ¼  na 1:

(jelikož je pro mě diskrétnost samozřejmostí, neuvádím ani jména osob, ani firem a obor podnikání je uveden jen v hrubé specifikaci):

  • O co šlo
  • Co s tím šlo udělat
  • Návrh na záchranný plán
  • Nejasné pozadí
  • Moje chyby 
  • Zadarmo ani kuře nehrabe ...
  • Shrnutí

 

 

Další ebook:

Velkoobchodní sen

aneb žádné přetavené motivační citáty a obchodní teorie – ale můj kus života

 

  • Pár rolí látek a žádné kontakty
  • Za 2 roky co jiní za 5
  • Měla bys mít logo … měla bych ho mít?
  • Je vizitka jen přežitek? Nebo toho umí víc?!
  • Radosti a nešvary obchodu
  • Když se stres překlopí přes únosnou míru
    • Nenápadné odměňování formou nákupů aneb ať žije svět shopaholiků
    • Jak rozpoznat syndrom vyhoření
    • Syndrom vyhoření s několikaletým odstupem. Potřeba změny a výběr ze 2 cest: Fénix nebo porážka
  • Zpětné ohlédnutí a moje největší chyba: zapomněla jsem na sebe
  • Moje motivace a tehdejší vize
  • O důležitosti mentora aneb je fajn poradit se s Baťou
  • Můj ideální zákazník
  • Pár slov na závěr

.

.

Chcete mi napsat? Můžete využít tento formulář:

Logika tě dostane z bodu A do bodu B. Představivost tě dostane všude.

A. Einstein